Çarşamba, Ocak 14

Crystal Castles


BRING CRYSTAL CASTLES TO TURKEY!!

Hmm,evet artk düşündim ki bu konuya biri el atmalı gerçekten "CRYSTAL CASTLES" ülkemizde görmeyi baya bi arzuluyorum
butun ed bangerları dinledik birazda böle olmalı diye düşünüyorum hatalıysam arayın =) 


"WHERE DO ALL THE LOVERS MEET WITH ONE ANOTHER
 IN AN EFFORT TO UNCOVER WHAT HAS HAPPENED TO THE SILENT DAYS?
DESPITE ONES TO THE CORNER,DREAM OF SOMETHING WARMER
A SEMBLANCE OF OUR OLD WAYS,WHAT HAS HAPPENED TO OUR HANDMADE DAYS?"



4 yorum:

  1. Yılbaşında private home party olayıyla Türkiyeye gelicekleri fanları arasında gizliden gizliğe kulaktan kulağa dolaşmış daha sonra büyük bir hayal kırıklığına uğratmışlardır bizleri.
    Bende kendilerini live seyretmeyi can _ı gönülden istiyorum.Bu kampanyaya tam destek veriyorum... =)

    YanıtlaSil
  2. evet sanırım onu bende duymustum hayatım ve destek verdiğin içinde teşşekürlerimi bir borç bilirim bitanem.. =)

    YanıtlaSil
  3. ben görücem şubatta :p kıskan

    YanıtlaSil
  4. ohaaa pis düdük makarnası =)

    YanıtlaSil