Çarşamba, Ocak 28

Yesterday's Mistakes

Güzel bir sabah,berbat bi geceden sonra uyandım..Başım okadar cok ağrıoki sanki üstünde bütün gece tepinmişler gibi,sigaramdan bi nefes aldım sabahın ilk zehirini doldurdum ciğerlerime yatağın kenarındayken üfledim odanın derin boşluğuna doğru sonra rutin işlerimden olan "facebook,myspace" gibi çeşitli sitelerime göz gezdirip kim kime nedemişi gördukten sonra msn'e girdim canım arkadaşımın günaydın selamını aldım ve sevgili bloguma yazmaya koyuldum ve bu sırada fonda çalan "Norah Jones-Come away with me" şarkısını gözden kacıramıcam çünkü bu sarkı bana hep,derin ıssız bir kasaba şehrindeki sahil evindeymiş gibi hissettiriyo ve sabahın o ilk ısıkları penceremden girerken huzur çalıyo kapımı..
Gel biraz düşleyelim...
Düşlüyorum bazen bi kadını,bir hayatı,bir aşkı,sebebi yok biliorum o kadına hiç kavuşamıyacağım nede olsa sdce hayallerimde ama bir gün onun yerini tutucak biri elbet gelicek ve geldiğinde onu kapıda çiçeklerle karşılıcam bende seni bekliyordum bak yemek hazır şarapta orda istediğin filmi seç kanepede yemeklerimizi yerken biraz birbirimize biraz da filme dalarız birimizden habersiz izlediğimiz filme kendimizi katarız sen Jane olursun bnde Jessica nasıl olsa baş roldeler tıpkı senle ben bilmezmiyim o bakışları film havasında yürüyüşlerini en cok en bana hitap edersin bütün film boyunca bnm peşimde sen senin peşinde ben,derken film biter ışıklar söner büyük geniş yatağımıza geçiş yaparız yavaşca soyunur birbirimizi seyrederiz seyre dalmışken gözlerim bi an olsun çekmem dudaklarımı teninden,sıcaklığın güzelliğin bin bir eda içerisinde dans ederler yüreğimde sonra boynuna düşen saçların yorgunluktan kapanan gözlerin halsiz kalan bedeninden öper uykuya dalardım sessizce...Tutkuyla sarıldığım bedenine gün doğarken penceremizden esen meltem rüzgarı havalandırırdı çarşafımızı ürperirdik gece boyu çıplak tenimizin sıcaklığla uyumuştuk nede olsa başka bir şey istemezdi aramıza nede olsa bebek gibi kokarsın..ve veya hayal etmek güzel işte nede olsa "hayal" ama onu somutlaştırdığımda eminim herşey daha güzel olucak..
bu yazıyı hiç koyamıcamı düşünüordum ama somutlaştırdım ve koydum...

love CK...I need to some fine wine 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder