Pazartesi, Ocak 12

Adorableness Suri <3

SHE İS THE NEW BOMB 

Evet bu fotografta görüldüğü üzere sıkı bir alışveriş takipcisiyiz ayrıca bilgisayarımda olan bir fotografındada ayakkabılarnın emerica olması gözümden kaçmadı değil skate-fashion bir arada WHAT A PERFECT CHILD!!!!


Ve şimdi ben Suri'yi dünyanın en tatlı çocuğu olarak ilan ediyorum ve sevgili arkadaşım herecomesthesunlight'a burdan iletiyorum bencede Shiloh'la baya baya kanka olurlar hatta kasıp kavururlar ama bence Suri geleceğin moda ikonu ve onu böle giydiren sevgili Katie Holmes'da burdan tebrik ediyorum ve Tom Cruise'la gerçekten bi şaheser yaratmışlar görürsem bi kere öpücem =) 2 sinin yanaklarından =)



8 yorum:

  1. sevgili arkadaşım ablogdoesntneedaclevername gerçekten suri bir moda ikonu olabilir katie çok güzel giydiriyor onu ama gel gör ki shiloh'a çuval giyse yakışır ehehe

    YanıtlaSil
  2. ayrıca gözlüklü hali sana benziyor asdfgh

    YanıtlaSil
  3. evet bnm çocum diye boşuna demiorum =)

    YanıtlaSil
  4. suriyi bana getirseler onu öpmekten boğarım sanırım..

    YanıtlaSil
  5. :))) üstteki elbiseden sanırım selen de var :D

    YanıtlaSil