Perşembe, Mayıs 27

Swefm-g-emglar

Bugun ateşböcekleri gördum,yanıp sonen yanıp sonen ama el değince yitip giden...
Senin için toplamak istedım onları dusunsene bınlercesını bir kavanoza koysam gecelerce bizi aydınlatsalar yada keşke ateşböcekleri gibi el değmeden yitip gitmesek...
Bugun bisikletimle yokus aşşagı kendimi bırakıp kollarımla gokyuzunde seni sımsıkı kavradıgımda ordaydın işte kanlı canlı ölece bakıyordun bana,gözyaşlarım aktı engel olamadım ne kadarda özlemişim seni sonra sonra 2 yana salladım kafamı,gözlerimi açtım koskocamaann,bir ruzgar esti darmadağın etti gözyaşlarımı savurdu gitti affalladım cnku o anda bir film şeridi yaşıyordum her anı her an seninle ilgili geri geri gider olmuştu şaşkınlıkla baka kalmıştımki filmin sonunu getiremeden arabanın korna sesini duydum ve butun sokakta fren sesleri yankılandı ve burun buruna durduk kafamı kaldırıp kadınla göz göze geldıgmde dondu kaldı arabadan inip bagırmasına kalmadan yanından gecıp gıttım
sonra yanımdan gecen trene el salladım garip ama içinde olmak istedim her nereye gidiosa belki beni sana yakınlaştırırdı nede olsa sen bana asla cok uzak olmadın cnku hep "tam şuramdaydın" nereyi gösterdımı sen tahmın et artık.Evet bunları yaparken anneme cenaze muzıgı gibi gelen sigur ros'un swefn-g-englar sarkısını dinlemem pek bi bi ironik yada bana cenaze marşını anlatanan sarkının su sıralar en cok dınledıgım sarkı olmasının sebebıde bi kaç ay once yuregımden bir cenazeyı kaldırmıs olmam belkıde yastayım evet 21 yasındayım ve yastayım,televızyonda 1994 yılındakı sıyaset meydanı var ali kırcanın saclarını boyamasına gerek olmayan yası benmde daha yas tutmak nedemek bilmeyen 6 yasım eyer seni 6 yasımdayken tanımıs olsaydım sanırım 6 yasındayken senden vazgecerdım cnku sen 6 yasındayken bile bana emınım 60 yasında hıssetırırdın belkide,neyseki giden ve giden yılların artık ne bana nede sana faydası var ben uyuyım kafam acılmadan.Bugun içimdeki tum sukuneti kaybettiğim gun yerine koyamadıgım boboş bir oda gibi duran o boşlugun sesini koydum.ççvazgectım kendımden,herşeyden sadece bir kere sarılıyım yeter....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder