Perşembe, Haziran 18

Somewhere,Anywhere,Everywhere...

Biraz şarap,biraz mum ışığı yeter de artar sölemek istediklerimi söleyebilmeye..
Oturuyordum ölece sanki hayat hiç akmıyormuşcasına duruyordum sanki hiç düzene aykırı yaşamıyormusum gibi birde yer çekimine karşı koyuyordum,sana bakarken ve seni izlerken çünkü bana seni sevmemek için ne bir sebeb bırakıosun,nede kural tanıtıyorsun..
Sanki kalbim seni bilmişte sevmiş,sanki herzaman olman gereken yerdeymişsin gibi yada sanki daha önceden biri sana kalbimin klavuzunu vermişte hemen bulmacanın sonundaki ödüle ulaşmış gibisin emin ve kararlı adımlarla ileriosun bana bile sormadan beni bile arkanda bırakarak.Ne olur şimdi tam burda benimle el ele yürü tam burda sana bir şarkı mırıldanayım..
Nası bir şarkıdır ki her dinlediğimde kendimi sana daha fazla aşık hissetiğim nası olurki sensiz geçirdiğim zamanları hiçe sayarmışcasına..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder