Pazartesi, Ocak 12

Fill in My blanks..

Açtım aşk defterimi
Hatırladım sevdiklerimi
Her birisi bir başka alemdi
Aramadım o günleri

İlk sevgilim hangisi 
Nasıl yaktım bunca ateşi
İnanmazdım görmesem karşımda
Aşk tüten bu yüzleri

Kim ağlattı beni,kimi güldürdü
Kimisi hiç sevmedi sever göründü

Açtım aşk defterini 
Canlandı hatıralar 
Gülen resmin arkasından
Aynı sevgili bakar

Unuttum geçmişleri
Unuttum o günleri
Eski sevgilileri

Bügün yolda yürürken bu şarkı çalıodu aslında tesadüfen raslaştım şarkıyla sevgili Ayla Dikme'nin şarkısı nede güzel sölemiş zaten acaba Issız Adam olmasaydı Ayla Dikmeni nasıl keşedicektik orasını bilmiorum ama iyi bir keşif olduğuna şüphem yok..
Aslında beni duygulandıran kısmı ilişkilerin bu kadar kolay başlayıp bu kadar kolay sona ermesi hani eskiden tutkular varmış insanların peşinden koştukları sahip olmak istedikleri hayaller,ama hiç sahip olamadıkları sevgilileri acaba diyorum nerede hata yapıoruz yada gün geçtikçe demorelize oluoruz ve bi şekilde içimizdekileri yapay olan herşeyle yerini değiştiriyoruz,aldatıyoruz yalan sölüyoruz küçümsüyoruz yada unutuyoruz ne kadar acınası ve iç karartıcı..
Uzun zaman önce insan hayatı ve insan gelişiminin süreçleri üzerine okadar çok düşündümki bazen kendimi bir yerde eğlenirken yada içkimden bir yudum alıp daldığımda ve sadece hiç birşey yapmadan insanları izlediğimde neden böle sürüdeki hayvanlar gibi davrandığımızı anlamaya çalışmaktan biraz olsun kendimi alamıyorum,herkez aynı müzikle dans ediyo herkez aynı dans haraketlerini yapmaya çalışıo kimilerin amacı karı kız kimilerin amacı kaçtane adam götürsem kimilerin amacı içip içip deli gibi yollarda kusmak yada bi şekilde aklında olan iğrenç fikirlerden kurtulmak bu aslında dışardan bakınca çok acı ama içerden gerçekten öle değil çünkü bende bunların içindeyim ve bende çoğunu yaptım bazen amacım sadece birini tavlamak yada sadece içip içip şarhoş olup unutmak oldu,ama farkettimki en önemli nokta insanın içindeki o sızı ve farkındalık duygusunun verdiği pişmanlık,hani insanın içinde bi nokta vardır böle hep aynı yer sızlar sanki ne olursa olsun mutlu olsanızda gözlerinizi daldıran hep o noktadır yada bi anda gözlerinizi aniden dolduran o noktadır ve işte bence ne yaparsak yapalım o noktayı hiç bi zaman öldüremicez çünkü en katımızdan en iyi kalpli olanımıza herkezin bi yüreği var ve bu yüreğe sahip çıkmak her yiğidin harcı değil o yüzden boşa giden zamanlar yerine,dop dolu cap canlı zamanlar yaşayıp kendimizin farkında olmak işte bu nokta insanı yücelten noktadır sanıyorumki hepimizin bir şekildede olsa yücelmeye ihtiyacı var....

Sevgiler CK...Be cool Be nice

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder